Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými
podmienkami konkrétneho tovaru a obchodnými podmienkami predávajúceho.
7.2 Ak výrobca
neurčuje inak, záručná doba na ponúkaný tovar v internetovom obchode www.bollesafety.sk
je 24 mesiacov, životnosť batériových článkov je 12 mesiacov. Ako záručný
list slúži faktúra a dodací list.
7.3 Reklamácie
mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je
kupujúci povinný uplatniť okamžite po ich odhalení - ihneď pred prvým použitím
výrobku. Neskoršie reklamácie tohto druhu už nie je možné uznať.
7.4 Záruka sa
nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním
(batéria, mechanické poškriabanie zorníka a podobne).
7.5 Záručné
opravy sú vykonávané vlastným servisným strediskom.
Pred samotným zadaním reklamácie si prosím vopred vyžiadajte postup
reklamačného procesu na emailovej adrese obchod@bollesafety.sk.
7.6 V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup
kde kupujúci kontaktuje priamo spol. Aventys, kde mu na základe nákupného
dokladu vykonajú záručnú opravu resp. výmenu tovaru za nový. V prípade, že
tovar vykazuje rovnakú závadu a bol 3-krát opravovaný v rámci záruky, má
kupujúci právo požadovať nový tovar alebo vrátenie plnej sumy. V tomto prípade
bude neodkladne informovať predávajúceho. Nový tovar bude kupujúcemu doručený
priamo zo servisného strediska s novou 24 mesačnou zárukou. Pri vrátení plnej
sumy bude táto poukázaná na účet kupujúceho v rámci ukončenia reklamačného
konania.
7.7 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu
čistý, mechanicky nepoškodený, v primeranom balení tak, aby tovar nemohol byť
poškodený počas prepravy. Pokiaľ to záručné stredisko požaduje, je nutné k
tovaru priložiť kópiu nákupného dokladu alebo tento doklad poslať mailom do
servisného strediska.
7.8 Oprávnená
záručná oprava je bezplatná, kupujúci však znáša náklady spojené s dopravou do
servisného strediska a taktiež späť.
7.9 Kupujúci je povinný skontrolovať správnosť dodaného tovaru,
jeho parametre a vlastnosti a neodkladne informovať o prípadných nesúladoch
predávajúceho. Po vzájomnej dohode je možné nesprávne dodaný tovar vrátiť na
náklady predávajúceho, pokiaľ tovar nebol použitý, tzn. otvorená originálna
krabica resp. nebola porušená ochranná plomba. V opačnom prípade tovar vrátiť
možné nie je.
7.10
Miesto reklamácie. Všetky reklamácie chybného tovaru prebiehajú výhradne cez
servisné stredisko Aventys, ktoré je ako jediné oprávnené vykonávať záručné
opravy.
Adresa je
Chalúpkova
156/19 02204 Čadca tel. +421 908 497 681.
Upozorňujeme
zákazníkov, že zásielky na dobierku nepreberáme !