Všeobecné obchodné podmienky |
Kupujúcemu doporučujeme oboznámiť sa s Reklamačným poriadkom a s Obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. Predávajúci: AVENTYS, s.r.o. Karpatské námestie 10A 831 06 Bratislava
IČO: 46963570 Okresný súd Bratislava I, oddiel s.r.o. vložka č. 86430/B, zoznam výpisov č.117/13 Banka: Tatra banka Číslo účtu: 2944040017/1100 IBAN 811000000002944040017 Adresa sídla : Karpatské námestie 10A 831 06 Bratislava
Kupujúci: Spotrebiteľ - fyzická osoba poskytuje predávajúcemu len tie svoje kontaktné údaje, ktoré sú nutné pre bezproblémové vybavenie objednávky, prípadne údaje, ktoré chce mať uvedené na nákupných dokladoch. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom vyslovene neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, ako aj predpismi s ním súvisiacimi. Spotrebiteľ – právnická osoba, SZČO Právne vzťahy predávajúceho a kupujúceho sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, ako aj predpismi s ním súvisiacimi. Individuálna zmluva s kupujúcim je nadriadená obchodným podmienkam. Podnikateľský subjekt, ktorý objedná 20 a viac kusov okuliarov môže nakupovať za veľkoobchodné ceny. Nový obchodný partner - veľkoodberateľ, musí pri registrácii prejsť schvaľovacím procesom. Po overení vašich údajov vás budeme kontaktovať a obdržíte jedinečný vstupný kód. Registráciu veľkoobchodu akceptujeme iba po vyplnení všetkých údajov potrebných pre daňové účely a uvedení kontaktov. Objednávanie Kupujúci dostane tovar za cenu platnú v čase jeho objednávky. V prípade, že sa jedná o špeciálny tovar na objednávku, alebo tovar, ktorý nie je skladom, predávajúci kupujúcemu dopredu potvrdí e-mailom cenu a termín dodania. Pokiaľ kupujúci s takouto zmenou nesúhlasí, objednávka nebude realizovaná. Objednávať je možné:
Pre správne vybavenie objednávky je potrebné, aby kupujúci uviedol nasledovné údaje:
Prevzatie zásielky od prepravcu Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní skontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet a poškodenie balíkov) podľa priloženej faktúry. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ak sa nezhoduje s kúpnou zmluvou tým, že je napr. neúplná alebo poškodená. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné bezodkladne oznámiť e-mailom alebo telefonicky a spísať s prepravcom protokol o škode a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom alebo poštou predávajúcemu. Neuznaná dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nie je v rozpore s kúpnou zmluvou. Storno objednávky zo strany kupujúceho Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku a to v deň vystavenia objednávky, a v prípade, že produkty ešte neboli predávajúcim fakturované. Objednávku je možné stornovať telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom). Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou (e-mailom alebo poštou). Odstúpenie od kúpnej zmluvy - vrátenie tovaru Zákazníkovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, a to do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátený tovar musí byť kompletný v pôvodnom balení a nepoškodený. Nemôže niesť známky používania. Tovar prosím zasielajte poistený, nakoľko neručíme za stratu, alebo poškodenie cestou k nám. Poštovné k nám hradí zákazník a zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku. V prípade platného a účinného odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný vrátiť zákazníkovi cenu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Tovar vyrobený na základe záväznej objednávky zákazníka nie je možné vrátiť odstúpením od zmluvy. Tovar sa taktiež nedá vrátiť v prípade, ak je kupujúcim podnikateľský subjekt (kúpna zmluva sa riadi Obchodným zákonníkom) v prípade, že nie je vopred zjednané inak s vedením spoločnosti. Storno objednávky zo strany predávajúceho Predávajúci má právo stornovať objednávku alebo jej časť v tom prípade, že sa objednaný tovar počas vybavovania objednávky prestane vyrábať alebo dodávať, alebo sa zmení jeho cena. O storne objednávky bude zákazník informovaný. Pokiaľ už kupujúci za tovar zaplatil, bude mu príslušná čiastka vrátená v najbližšom možnom termíne. Zodpovednosť za správnosť údajov Prevádzkovateľ nákupného portálu upozorňuje, že informácie na webových stránkach sú z časti prebraté z tretích strán a môžu obsahovať vecné a technické nepresnosti, či typografické chyby a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia. Napriek maximálnej snahe prevádzkovateľ nemôže teda bezvýhradne garantovať správnosť obsahu. Prevádzkovateľ nenesie voči inej strane zodpovednosť za škody spôsobené použitím informácií z internetového obchodu, alebo odkazových webových stránok, pokiaľ neboli tieto informácie na prianie zákazníka následne písomne potvrdené zo strany firmy. Bezpečnosť a ochrana informácií Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné a budú použité len na uskutočnenie plnenia zmluvy medzi kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod., s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou, či platobným stykom týkajúcim sa objednaného tovaru (meno a adresa dodania). Poštovné U fyzických osôb ak si zákazník nevyberie inú možnosť je základné poštovné účtované vo výške 3.0 eur s DPH pri objednávke do 200€. Pri nákupe nad 200€ je poštovné bezplatne. U právnických osôb je odpustené poštovné nad sumu 200 eur v nákupných cenách. Dodacie podmienky Ak sa nedohodne inak, dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v priebehu 5 pracovných dní. Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby DPD alebo Slovenskej pošty. V prípade že kupujúci tovar neprevezme, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. Zákazník je povinný vo vlastnom záujme po doručení zásielky skontrolovať balík, či tovar nie je mechanicky poškodený. Ak zistíte mechanické poškodenie zásielky, tovar nepreberajte, ale spíšte s vodičom protokol o škode. Vodič tovar doručí späť k nám. Platobné podmienky V rámci nášho internetového obchodu môžete realizovať:
Reklamácie Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený v našej spoločnosti. Reklamácia musí byť odkomunikovaná so zamestnancom spol. Aventys s.r.o. vopred telefonicky resp. emailom pred samotným dodaním reklamovaného tovaru. Zásielky bez predošlej komunikácie nebudú akceptované. Ako postupovať pri reklamácii Na všetok tovar ponúkaný našou firmou sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov odo dňa predaja. Ak sa v tejto dobe vyskytnú na výrobku chyby spôsobené výrobou, alebo požitým materiálom, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu u predávajúceho. Záruka neplatí na chyby spôsobené:
V prípade akejkoľvek reklamácie je nevyhnutné doručiť reklamovaný tovar na vlastné náklady na adresu spoločnosti na posúdenie jej platnosti !
Aventys s.r.o. Karpatské námestie 10A 831 06 Bratislava |